FAQ

Doručenie tovaru

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Doručenie v rámci Slovenskej Republiky je do 2 pracovných dní od odoslania. Expresné dodanie v následujúci pracovný deň.

V rámci Českej Republiky 4-7 pracovných dní od odoslania.

Koľko stojí doručenie tovaru?

Cenu dodania tovaru si možeš vypočítať tu.

Čo sa stane ak nevyzdvihnem objednávku?

Tvoj balík sa odošle späť ku mne a ja sa ťa pokúsim kontaktovať aby sme to vyriešili čo najskôr.

Akých kuriérov používate?

Všetky objednávky posielam cez Slovenskú poštu.

FAQ

Objednávanie

Ako môžem zaplatiť?

Zaplatiť môžeš prostredníctvom online platby, prevodom na účet alebo pri preberaní zásielky.

Môžem zmeniť objednávku po objednaní?

V takomto prípade ma kontaktuj čo najskôr prostredníctvom emailu, telefonátu alebo kontaktného formulára aby sme to spoločne vyriešili.

Platba neprešla čo robiť?

Je to bežný problém ktorý sa môže stať komukoľvek. Ak si nedostal potvrdzujúci email, tak to znamená že tvoja platba neprešla. Prebiehajúca platba na tvojej karte znamená len to že systém sa pokúsil naúčtovať tvoj nákup. Prosím ťa aby si v takom prípade boli trpezlivý a účtovanie by malo zmiznúť do 48 hodín, ak nezmizne tak nás kontaktuj prostredníctvom emailu, telefonátu alebo kontaktného formulára.

FAQ

Vrátenie tovaru

Koľko dní mám na vrátenie tovaru?

14 dní od doručenia tovaru.

Aké dokumenty potrebujem k reklamácii?

Číslo dokladu o zakúpení alebo číslo objednávky a sprievodný list v ktorom podrobne popíš závadu a uveď spätný kontakt.

Ako dlho trvá proces vrátenia tovaru?

7-14 dní. Od prijatia vráteného tovaru sa budem snažiť čo najskôr vyriešiť tvoje vrátenie tovaru a informovať ťa o procese emailom.

Dostal som zlý/poškodený produkt, čo robiť?

Tovar môžeš vrátiť v rámci 14 dňovej lehoty. V sprievodnom liste podrobne popíš poruchu daného produktu.